relaks « Jedność

Temat: SPAM: Uzywane ciagniki siodlowe
ciekawa oferta:

www.truckmaster.com.pl


Źródło: topranking.pl/1727/spam,uzywane,ciagniki,siodlowe.php


Temat: Zderzenie poc. Gdynia - Poznań z samochodem
On 15 Lis, 14:05, "LJ" <luce@go2.plwrote:

Y

| Oczywiście to Bachus 57102 Gdynia - ZG. Błąd w tytule to skutek tego co
| na
| początku mówili w TVN.

| Przed chwila podali ze maszynista prawdopodobnie nie żyje...

wp.pl mówi o 3 zabitych. 2 pasażerów i maszynista. [*]

--
Lucjan Jeziorny

Y
Na tym przejeździe bardzo często ciągniki siodłowe z naczepami
ślizgają się niemal po zderzakach  lokomotyw. Poza sygnalizacją
samoczynną nie ma tam rogatek ani półrogatek.


Źródło: topranking.pl/1573/zderzenie,poc,gdynia,poznan,z,samochodem.php


Temat: Paliwo
Dnia 03-05-13 09:29, Użytkownik Jasiek napisał:

Ysamochody na benzyne oczywiscie pozostana ale glownie to sluzbowe osobowki
(np. w Krakowie jest pare Astr) wykorzystywane do wozenia dowodcow no i poki
co jeszcze Uazy ale generalnie caly transport (poczawszy od Honkera,
ciezarowki, ciagniki siodlowe) oraz transportery i czolgi to diesle. Nie
wiem czy ostaly sie jeszcze jakies Stary 66. Powod jeden - koszty (nizsze
zuzycie paliwa i jego nizsza cena, wieksza trwalosc silnika).

Y
Trwałość silnika ogólnie, czy przy zastosowaniu F34?
Pamiętam jak któryś z pilotów, chyba Król, opisywał, że lali do swoich
samochodów paliwo lotnicze, co bardzo ograniczało żywotność silnika.
Wiem, że to było dawno, ale czy aktualnie nie zachodzi analogia?
Pytam, bo naprawdę nie wiem.


Źródło: topranking.pl/1580/paliwo.php


Temat: ciagniki siodlowe i naczepy
Czy sa jakies grupy dyskusyjne dotyczace ciagnikow siodlowych i naczep?

pozdrawiam,
bajker


Źródło: topranking.pl/1727/ciagniki,siodlowe,i,naczepy.php


Temat: Koniec ery DAEWOO w Polsce? Jesli to prawda...

YOn Tue, 28 Dec 1999 16:45:32 +0100, Piotr Piesik wrote:
J.F. <j@friko6.onet.plwrote in message
| VW jakos sobie radzi :-)

Fakt :-) I robi wszystko, zeby wykupione przez niego firmy robily drogie i
niekonkurencyjne samochody.

Y
Niekonkurencyjne to one sa tylko u nas. W Europie i USA jakos sie
sprzedaja :-)

A VW robi wszystko zeby robic _wszystkie_ klasy samochodow. Od
sportowych limuzyn po ciagniki siodlowe :-)

J.


Źródło: topranking.pl/1620/koniec,ery,daewoo,w,polsce,jesli,to,prawda.php


Temat: Prawo powielaczowe

YOn Sat, 15 May 2004 09:19:07 +0200,  Góral wrote:
| ... znow bedzie u nas krolowac.
| MF zamierza rozeslac po US okolnik zeby ciagniki siodlowe traktowac
| jak ciezarowki i pozwolic odliczac VAT.

Jakis link ???

Y
Niestety - jakas kobieta w telewizji.
Mysle ze od wtorku mozna pytac po US ..

J.


Źródło: topranking.pl/1612/prawo,powielaczowe.php


Temat: Bedzie Maxtor? ;-)

YMaciek Szreter wrote:
Wbrew pozorom 60 to dość dużo - jak na tak prymitywne projektowanie i
wykonanie. Spośród tysiąca innych mam też taką wątpliwość: o ile dobrze
zrozumiałem, ma to być pudło autobusu zawieszone na dwóch ciągnikach
siodłowych. Pudło autobusu jest delikatne (co pokazał choćby wypadek w
pobliżu Gdańska kilka lat temu - autobus po wpadnięciu na drzewo został
dosłownie przecięty na pół) a ciągniki siodłowe są ciężkie. W razie np.
zderzenia czołowego (np. dwóch Maxtorów jadących zaledwie 60 km/h)
doszłoby do zmiażdżenia "wagonów" sprasowanych przez "głowice napędowe"
- podobnie jak w Otłoczynie, gdzie większość ofiar zginęła w delikatnym
wagonie pierwszej klasy.

Y
O ile dobrze pamietam, to pojazdy kolejowe musza umozliwiac przenoszenie
sil poziomych sciskajacych na poziomie zderzakow do 2 MN.

Pablo.


Źródło: topranking.pl/1572/bedzie,maxtor.php


Temat: Motor 1500PS - szukam
Y Boze! Co ja pisze PS to KM.
Kompletny zastoj umyslu.

Y
1500KM? No to masz gest. Z tego co wiem Wielkie ciagniki siodlowe w USA maja
gora 1000KM i ciagna kolo 50 ton

Chciales chyba napisac 1500 ccm i 44 KM ;))

Pozdrawiam
KeNdY


Źródło: topranking.pl/1593/motor,1500ps,szukam.php


Temat: brawa dla Ministra Finansów
Wieczor zmontował(a):

Y

Chodzi o to ze nowa klasyfikacja co jest samochodem dostawczym a co nie
opierala sie na ladownosci... Problem polega na tym ze tzw. ciagnik
siodlowy, pomimo iz sluzy do ciagniecia kontenerow z tonami ladunku, sam
ladownosci nie ma wogole prawie :))

Y
A wiesz, nie myślałem o tym. Faktycznie.

  Wynikl z tego paranoiczny problem z

Yinterpretacja przepisow - tzn. wychodzilo ze ciagniki siodlowe sa ...
samochodami osobowymi.

Y
No to hardkor.

  I teraz minister dal odpowiednia wykladnie

Ystwierdzajac, ze jednak nie sa.

Y
To duzo czasu potrtzebowali żeby stwierdzić


Źródło: topranking.pl/1745/brawa,dla,ministra,finansow.php


Temat: to teraz duzo wiecej na skrzyzowaniu marynarska/woloska? :)

Ymacko <macko55[malpa]poczta.onet.plwrote:
| A może powtórkę z RZS zrobić i wybudowac wiadukt pod którym ciągniki
| siodłowe z naczepami się nie mieszczą? ;)

a wlasnie odnosnie tego bubla.. czy nie bylo jakichs planow
poglebienia tego przejazdu, zeby sie te ciungniki miescily?

Y
Teraz?  Nie slyszalem. Wczesniej (przed modernizacja) to rozwazano, ale
zaniechano, oficjalnie ze wzgledu na koszty przekladania kolektora idacego
tam pod ziemią. IMO i dobrze, bo wpakowanie ciagnikow w ten ciasny,
jednopasmowy tunel, z ostrym zakretem w polowie, calkowicie by go
zablokowalo.


Źródło: topranking.pl/1790/to,teraz,duzo,wiecej,na,skrzyzowaniu.php


Temat: truck

Posiadam w ciągłej sprzedaży ciągniki siodłowe i naczepy, używane.Ceny
konkurencyjne.
Zainteresowanych proszę o kontakt.

an@inet.gda.pl
an@kki.net.pl

                       Andrzej S.


Źródło: topranking.pl/1727/100,truck.php


Temat: inwestycja 250tys
He he no przyznam że jest to śmieszne bo ja się ciesze że będe miał może 20k
na rozpoczęcie interesu i zakładam że ok 2-3k na msc. wyjde.

Ale wracając do porady troche pofilozofuje ;-) gdybym miał 250k zakupił bym
2 ciągniki siodłowe z naczepami założył działalność transportową i
najmniejszą linią oporu wstawił je do firmy kurierskiej. Biznes planu tu nie
bede pisał bo mi się niechce ;-)
Polecam ten pomysł z własnego doświadczenia. Prowadziłem księgowość gościowi
który za 30k zakupił samochód 9t nie żaden ciągnik z naczepą i miesięcznie
nie zchodził poniżej 2 -3 k. Nie wspomne że lepiej można wyjść zatrudniając
jakiegoś dobrego spedytora który sam będzie szukał zbytu na usługi. To tyle
z mojej strony reszta należy do Ciebie


Źródło: topranking.pl/1246/inwestycja,250tys.php


Temat: Co za 30 tys. w dieslu?
Michał Kuźnia napisał(a):
Y teraz jak jade czasem escortem i widze cos szerokiego w lusterku z
przekreslonym grillem to obowiazkowo zjezdzam. Wiem ze nie mam szans z
tym.... :))))

Y
A ciagniki siodlowe widziales kiedys w lusterku?
Dziwna ta twoja fascynacja zajezdzonym zachodnim zlomem.
Ja wiem jak psuja sie te 850tki. Jak ci stanie na drodze to tylko
laweta... i to moze sie okazac, ze byl jakis maly duperelek.
Jak bym cie dmuchnal moim pershingiem to bys za ten czarny dym sie do
konca zycia za oplaty ekologiczne nie wyplacil... :)
janekbo

Źródło: topranking.pl/1604/co,za,30,tys,w,dieslu.php


Temat: to teraz duzo wiecej na skrzyzowaniu marynarska/woloska? :)
JZ:

YA może powtórkę z RZS zrobić i wybudowac wiadukt pod którym ciągniki
siodłowe
z naczepami się nie mieszczą? ;)

Y
a wlasnie odnosnie tego bubla.. czy nie bylo jakichs planow poglebienia tego
przejazdu, zeby sie te ciungniki miescily?


Źródło: topranking.pl/1790/to,teraz,duzo,wiecej,na,skrzyzowaniu.php


Temat: jak "za dawnych czasow"
Hekate; <f9vf7r$s2@nemesis.news.tpi.pl:

Yflyer role:

| Defilada - przypadkowo wpakowałem się w odcinek, gdzie transportery i
| dwa rodzaje czołgów miały swój transport (ciagniki siodłowe) - pomiędzy
| Gagarina i Chełmską

Zartujesz! To było pod moim domem!?
Ale jaja! :))

Y
Hmmm, na Belwederskiej albo Sobieskiego - nie wiem, jak ten odcinek się
nazywa. Trudno było nie zauważyć - dym z silników, huk i drżenie ziemi,
i tłum ludzi.

Flyer


Źródło: topranking.pl/1094/jak,za,dawnych,czasow.php


Temat: Znowu TIR morderca

YJ.F. <j@poczta.onet.plwrote:
byc moze ta trasa jest specyficzna - duzo kierowcow zza Buga ?

Y
Zdziwisz się - Ci zza Buga jeżdżą bardzo przyjemnie. Natomiast przodują
ciągniki siodłowe z czarnymi rejestracjami.


Źródło: topranking.pl/1602/znowu,tir,morderca.php


Temat: uwaga na wiaterek i szybkie ciagniki siodlowe
http://www.widelec.pl/widelec/1,82861,4731859.html - wiatr to jednak
sila :-(
http://www.widelec.pl/widelec/1,82861,4732182.html
http://www.widelec.org/lambo_vs_porsche,id,1614.html - crash test
Źródło: topranking.pl/1608/uwaga,na,wiaterek,i,szybkie,ciagniki,siodlowe.php


Temat: Leasing - jaka firmę wybrać ?

Y No to mnie rozbawiłeś :-)
Koszt całkowity 116%
Może jeszcze napiszesz, że to daje
kredyt 8% rocznie.
Rozumiem, że takie kalkulacje
to się podsuwa przyszłym klientom,
którzy myślą, że to okazja :-)
Przelicz to sobie jakimś
dobrym "kalkulatorem"
Minus dla Ciebie ;-)

Y
He he - Nie tak szybko z tym minusem. :)
Przeciez to oczywiste, ze nie jest to 8% rocznie. Chyba kazdy to wie. Jednak
nie ma innej metody prezentowania oplat zwiazanych z leasingiem.

Jednak przelicze kredyt w ten sam sposob co leasing:
Oferta renomowanego banku z dzis:
Kredyt w PLN - 24 miesiace - ten sam samochod i ta sama wartosc.
Zaangazowanie wlasne to samo - 20%.
Wiec liczac sume 24 rat + udzial wlasny - wychodzi na dzis 118,11 kosztu
calkowitego.
Wiecej? Jasne, ze wiecej. Pewnie mozna wynegocjowac lepsze oprocentowanie,
ale nie zmienia to faktu, ze jest mniej wiecej to samo co w leasingu.
Pamietac jednak nalezy o tym, ze w kredycie splacasz szybciej wartosc
samochodu, bo w leasingu masz 19% wartosci wykupu, czego nie ma w kredycie.
Wiec roznica sie powieksza. + dla leasingu.

Zreszta proponuje lekture dobrych pism finansowych i opracowan, gdzie
wyraznie wskazuje sie przewage leasingu nad kredytem (srodki transportu).

Dodam jeszcze, iz na chwile obecna sprzedaz 90% (!!!) duzych samochodow
ciezarowych (ciagniki siodlowe, itp.) w Polsce finansowana jest wlasnie z
leasingu. Czemu nie z kredytu???

Jesli Ty zdecydowales sie na kredyt a nie na leasing to widze 3 wyjscia:
1. Ktos nawinal Ci makaron na uszy i dales sie przekonac.
2. Nalezysz do waskiego grona osob/firm, ktorym bardziej oplaca sie kredyt.
3. Nie dostales dobrej oferty leasingu.

Reszte zostawie bez komentarza, bo juz czuje sie zmeczony :)

Niech bedzie remis... :)

Mikrus
mik@idea.net.pl


Źródło: topranking.pl/1246/leasing,jaka,firme,wybrac.php


Temat: Sprzedam ciagnik siodlowy i naczepe chlodnie

Ciagnik siodlowy Daf 95 ATi, 1989r.350KM,bezowy, kabina sypialna 550 000
km.uciag 38 ton,Cena odbioru w Anglii, Londyn 32 000 zlotych .Koszt
transportu do Polski wyniesie okolo 6000 zl. Przelozenie kierownicy na lewa
strone w zaleznosci czy czesci sa nowe czy uzywane 5000 do 10000zl.
Rowniez na sprzedaz naczepa chlodnia,1989 rok rejestracji
na poduszkach powietrznych 12,6 metra, 2,47 szeroka 2.40 wysoka Thermo King
SB1 15000RH, z tylu winda zaladowcza, dwie osie ROR o rozstawie 137 cm na
blizniakach cena w Anglii 25 000zl.Mozemy rowniez kupic na zamowienie inne
ciagniki siodlowe lub naczepy chlodnie (dwu i trzyosiowe) po bardzo
atrakcyjnych cenach.

Krzysztof Serwecinski
55 Oakleigh Avenue
Edgware Middlesex
HA8 5DR London UK.

Tel/Fax 00(0)181 931 2949
Tel Kom 00(0)956 281 033
E-mail K@dircon.co.uk


Źródło: topranking.pl/1246/sprzedam,ciagnik,siodlowy,i,naczepe,chlodnie.php


Temat: Bedzie Maxtor? ;-)

YAdam Plaszczyca wrote:
Albo bez prostej praktycznej proby. To nie ma byc pojazd na 300km.h
tylko na 60!

Y
Wbrew pozorom 60 to dość dużo - jak na tak prymitywne projektowanie i
wykonanie. Spośród tysiąca innych mam też taką wątpliwość: o ile dobrze
zrozumiałem, ma to być pudło autobusu zawieszone na dwóch ciągnikach
siodłowych. Pudło autobusu jest delikatne (co pokazał choćby wypadek w
pobliżu Gdańska kilka lat temu - autobus po wpadnięciu na drzewo został
dosłownie przecięty na pół) a ciągniki siodłowe są ciężkie. W razie np.
zderzenia czołowego (np. dwóch Maxtorów jadących zaledwie 60 km/h)
doszłoby do zmiażdżenia "wagonów" sprasowanych przez "głowice napędowe"
- podobnie jak w Otłoczynie, gdzie większość ofiar zginęła w delikatnym
wagonie pierwszej klasy.

Y

Marzyciel...

Y
No cóż - naprawdę trzeba uważać, bo niepowodzenie byłoby najpewniej
wyrokiem na szczucinkę. Poza tym uważam, że biednych nie stać na głupie
oszczędności.

Ymieszkajacy w danym powiecie, bo to oni placa podatki. I nie chca miec
super-lux wagonu na pokaz tylko cos, czym dojada do pracy.

Y
Czy coś w rodzaju Bzmota to super-lux wagon??? To mninimalny standard na
początek XXI wieku...

Y

| Dlaczego centralnie??? Czy np. linie lotnicze kupują samoloty
| centralnie???? A różne linie kupują takie same samoloty - i tak jest
| taniej. Na kolei też tak będzie.

Nie. Ale linie lotnicze sa prywatne, psze pana.

Y
Nie wszystkie. A ponadto tak było też, gdy były państwowe. Chodzi mi o
prostą sprawę - nie każdy zakup dużej serii musi być "centralny".

Y| -zadaniem uczelni nie jest projektowanie, wdrażanie i produkcja!
Tylko opracowywanie koncepcji.

Y
Zakup grata za 700 zł to chyba coś więcej niż opracowywanie koncepcji!

Y| Dlaczego ma środki na takie zabawy?
Bo te srodki sa rozdzielane centralne.

Y
To nie do końca argument - częściowo są rozdzielane w obrębie uczelni, a
poza tym wszędzie na świecie część pieniędzy jest rozdzielana
"centralnie" - tak jak i u nas przez KBN.

                                                        Maciek


Źródło: topranking.pl/1572/bedzie,maxtor.php


Temat: Dowody na nieopłacalność superszybkich pociągów

YCaly czas rozmawiamy o paliwie lotnicznym, a nie o benzynie.

Y
Które jest niewiele droższe niż paliwo samochodowe.

Y| Gdyby leciał z prędkością 250 - 300 km /h

To bylby konkurencyjny tylko dla pociagow o V do 120km/h.

Y
Z Gdańska do Warszawy samolot leci (z szybkością ok. 600 km/h) niecałą
godzinę. Pociąg Ex lub IC linią nr 9, zakwalifikowaną w wiekszości długości
trasy na 120 km/h, jedzie ok. 4 h.

Y| Tiry przekraczaja zawsze wszelkie mozliwe predkosci, aby uzyskac
| najkrotszy czas
| pzrejazdu, nie jezdza szybciej bo nie maja wiecej mocy.

| Nie mają więcej, bo producenci nie dają więcej,

Bo gdzie by sie to zmiescilo pod maska...

Y
Zmieściłoby się.

Y| bo to nie jest to potrzebne.

A wez sie spytaj w jakiejkolwiek firmie spedycyjnej, czy czas przejazdu
sie nie
liczy.
Dlaczego wszyscy nagminnie lamia czas pracy, limity predkosci i wszystko
co
mozliwe, aby uzyskac minimalny czas przeazdu.

Y
Limit prędkości to 70 km/h na zwykłych drogach poza obszarem zabudowanym.
TIR-y jeżdżą 80 - 90 km/h (max 100 km/h). Więcej jeździć nie będą bo to
nieopłacalne, nawet gdyby podniesiono ograniczenie do np 150 km/h
(oczywiście jest to nierealne).

Y| Najmocniejsze ciągniki siodłowe mają nawet powyżej 500 KM

np. 530KM w Scani.

| We wszystkich wymienionych krajach dotowane sa tylko przewozy lokalne.
| Kolej DB
| przynosi zysk bez dotacji na przeowazch dalekobieznych.

| Przewozy dalekobieżne stanowią może 10% ogółu przewozów kolejowych.

W 2000 roku bylo tak:
- dalekobiezne przewozy pasazerskie: 74,4 mld pasazerokm (wzrost o 2,1% w
stosunku do roku poprzedzajacego)
- regionalne przewozy pasazerskie: 38,2 mld pasazerokm (wzrost o 0,6%
j.w.)

Caly wynik finansowy DB zostal zamieszczony w International Railway
Journal
6/2001.

Ujawniasz tym swoje niedoinformowanie, przy ktorym probojesz kreowac
jakies
wnioski.

| Podawałem też dane UE - kolej ma 6
| % udziału w ogóle transportu pasażerskiego i 10 % towarowego.

A w Polsce jest 40% (towarowe), dziwne jakies...

Y
http://europa.eu.int/comm/transport/rail/library/ogm-report.pdf :
"If we consider the general market share of trains at the European level we
can estimate that international services
represent a market share of about 6% of the travel market for international
trips."

http://europa.eu.int/comm/transport/extra/final_reports/strategic/STR...
f :

Str. 40, tabela 4.1 i str 41 tabela 4.2.

A w te 40% (towarowe) u nas to szczerze wątpię, przy tych cenach przewozów
PKP.

Y| To dlaczego w Wielkiej Brytanii jeżdzą pociągi na 750 V,

Tylko w poludniowej czesci.

| w wielu krajach na
| 1500 V?

W wielu tzn?

Y
Według http://mercurio.iet.unipi.it np:

Szwajcaria, Holandia, Francja (częściowo), Dania (częściowo).

Pozdrawiam.


Źródło: topranking.pl/1573/dowody,na,nieoplacalnosc,superszybkich.php


Temat: Zakup samochodu za około 5000 + pare pytań

YJ.F. wrote:
Hi hi - sportowe ciezarowki. Znaczy sie ciagniki siodlowe uzywane na
zawodach, wiec sportowe. 4 bebny. Chlodzone woda :-)

Y
Eee ja widziałem tarcze z natryskiem wody....


Źródło: topranking.pl/1612/zakup,samochodu,za,okolo,5000,pare,pytan.php


Temat: Gaz-ON-benzyna ?

YPozatym w diesla'ch częściej zmienia się olej a dobry nie kosztuje 50 zł,
dodatkowo oczywiście filtry itd.

Y
Tak? To popatrz na ciagniki siodlowe, a potem pisz takie bzdury.

A co do "dobrego" oleju, to jak dobrze popatrzysz na etykietki to 90%
polsyntetykow i syntetykow lejesz i do beznyny i do diesla.

Wyjatkiem sa TDi na pompowtryskach.

YJak dla mnie to najlepiej kupić auto, do którego bez problemu można
władować instalkę mieszalnikową II-generacji - mała inwestycja i

Y
Najlepiej/najtaniej to kupic auta juz gazownica, pod warunkiem ze auto nie
jest zajezdzone i gazownica jest dobrze zalozona.

YImho turbodiesle są _przesadnie promowane_ (niby szpan mieć TDI - LOL!)
a ON cały czas idzie w górę. Jak ktoś musi mieć TD (elastyczność i
przyspieszenie na długich trasach - PL-DE itd) to niech kupuje ale nie
mieszajcie w głowie  zwykłym
użytkownikom !

Y
Dobre z tymi trasami.

A teraz zastanow sie, dlaczego nie pakuja benzyn do np. autobusow miejskich.


Źródło: topranking.pl/1610/gaz,on,benzyna.php


Temat: Pierwsi " dowodcy polowi " przechodza na strone Rosjan
 Witam, dnia 16-Lis-99
 Tomasz Nowicki <tomno@polbox.comnapisał(a)
 na temat "Re: Pierwsi " dowodcy polowi " przechodza na strone Rosjan":

YRozumiem, ze
moze nie lubisz islamistow, ale dlaczego cieszysz sie z sukcesow
naszych wrogow (i emocjonalnie i militarnie rzecz biorac)

Y
Dlaczego traktujesz ich jak wrogów???
Jesteś szaleńcem!!! Nie wiesz chyba, i nie potrafisz sobie wyobrazić, jak
podupadła gospodarka w moim regionie, po niedawnym pogorszeniu stosunków
polsko-rosyjskich!!! Mój ojciec jest agentem ubezpieczeniowym i z dnia na
dzień jego klienci wysprzedali wszystkie swe ciągniki siodłowe i naczepy,
które jeździły do naszych wschodnich sąsiadów. Zbankrutował conajmniej
jeden zakład przetwórstwa mięsnego. Wiesz, chyba najlepiej będzie, jak
wypowiemy Rosjanom wojnę, bo przecież, to ruscy ;-))))


Źródło: topranking.pl/1584/pierwsi,dowodcy,polowi,przechodza,na,strone.php


Temat: truck

POsiadam w ciągłej sprzedaży używane ciągniki siodłowe i naczepy.
Zainteresowanych proszę o kontakt.

an@inet.gda.pl
an@kki.net.pl

                      Andrzej S.


Źródło: topranking.pl/1727/100,truck.php


Temat: kupię samochody rozbite i poprzebiegowe
skupujemy samochody rozbite,poprzebiegowe,spalone.
Odkupujemy floty od firm.
Samochody osobowe,dostawcze,ciężarowe,ciągniki siodłowe.
WARSZAWA  0-503-81-72-78

Źródło: topranking.pl/1623/kupie,samochody,rozbite,i,poprzebiegowe.php


Temat: rodzinne ciezarowe?
Y Jeśli chcesz mieć pewność na kilka lat to musisz przenieść działalność np
do
Szwajcarii ;-).

Y
hm tez prawda, jak tak dalej pojdzie to nie wiadmo czy za rok pod ciezarowki
nie beda podchodzic wylacznie ciagniki siodlowe :-/ w sumie to granda, ze
czlowiek kupuje zgodnie z prawem ciezarowke... i nagle jakis pacan zmienia
prawo, a w garazu znajdujemy juz osobowke

rafal


Źródło: topranking.pl/1605/rodzinne,ciezarowe.php


Temat: [pr] Spóźnieni przez remont
http://www.poznan.naszemiasto.pl/wydarzenia/500457.html

Spóźnieni przez remont

Wtorek, 26 lipca 2005r.

Nawet pół godziny spóźnienia mają autobusy firmy Wirażbus, dowożące z Poznania
pracowników do Swarzędza.

http://www.poznan.naszemiasto.pl/zdjecie/500457_40_1.html

- Owszem, zmieniliśmy rozkład jazdy na letni, ale spóźnienia to, niestety, nie
jest nasza wina. To zasługa robót, jakie się tam odbywają. Sytuacje pogarszają
też ciągniki siodłowe, które zajeżdżają &#8222;stadami&#8220; z autostrady i jadą
korytarzem wyznaczonym przez miasto &#8211; mówi prezes firmy Wirażbus, Karol
Baszczyński. Największe spóźnienia autobusy maja w poniedziałki i piątki.
Pasażerom nie pozostaje więc nic innego jak wybrać się do pracy pół godziny
wcześ- niej.

&#8211; Jeśli roboty nie zostaną zakończone do 1 września, będzie tragicznie &#8211; mówi
prezes spółki Wirażbus.

Latem ze Śródki w godzinach szczytu do Swarzędza odjeżdża w ciągu godziny
siedem autobusów. Od pierwszego września będzie ich jedenaście.
Jutro po raz pierwszy na trasę wyjeżdża nowy autobus zakupiony przez gminę
Swarzędz.

- Jest to piętnastometrowej długości solaris. Wyposażony został w monitoring.
Będzie kursował na trasach S7 i S5 &#8211; mówi prezes Baszczyński.

RD - Gazeta Poznańska


Źródło: topranking.pl/1725/pr,spoznieni,przez,remont.php


Temat: Co po Scanii Kapenie?
Kapena od jakiegos czasu produkuje autobusy. Gdzie teraz produkowane sa
ciagniki siodlowe i podwzia na rynek polski?
Dzis na bazie promowej w Gdansku widzialem 5 nowych ciagnikow, ktore
przyplynely ze Sztokoholmu .Czyzby podsztokholmska fabryka Scanii
produkowala
na potrzeby polskiego rynku?m Jesli tak, to czy ktos wie jak czesto
przybywaja takie transporty (zdaje mi sie, ze przez gdanski terminal promowy
cos takiego przechodzi po raz pierwszy)?

Źródło: topranking.pl/1727/co,po,scanii,kapenie.php


Temat: Zakup samochodu za około 5000 + pare pytań
On Tue, 6 Dec 2005 23:46:52 +0100,  Adam 'Chloru' Drzewososki wrote:

YOn 2005-12-06, Scyzoryk <grado@interia.plwrote:
| nie rozmawiamy o awaryjności tylko o charakterze sportowym
| A gdzie go widzisz w swietej Calibrze ?
| ja do tej pory caly czas o tym pisze. Masz problemy z czytaniem??

Uzywasz beznadziejnych argumentow. 4 tarcze to wyznacznik sportowych
hamulcow ?

Y
Hi hi - sportowe ciezarowki. Znaczy sie ciagniki siodlowe uzywane na
zawodach, wiec sportowe. 4 bebny. Chlodzone woda :-)

J.


Źródło: topranking.pl/1612/zakup,samochodu,za,okolo,5000,pare,pytan.php


Temat: Wyścig szczurów? (długawe)
Co to się dzieje w tym mieście - chyba sobie sam opony poprzebijam :(.
Wyjazd z Piaseczna - Puławska/Poleczki/Cybernetyki względnie spokojnie.
Przy wyjeździe z Taśmowej w Cybernetyki w lewo (pewnie wiele osób wie,
że tam do skrętu używane są dwa pasy, których nie ma) ze strony
przeciwnej w prawo łamią się dwa ciagniki siodłowe z naczepami - mają
pierwszeństwo. VW Transporter Securitate wymusza na drugiej, pakuje się
za pierwszą. Wpuszczam tę drugą ciężarówkę, ten z ciężarówki wjeżdża na
lewy pas i w pedał (chyba sie troche zdenerwował). Kurewca z VW zobaczył
lukę między ciężarówka na prawy pasie i dochodzącą (na której wymusił)
na lewych - myk na lewy pas i hamulec !!! Dym, pisk z wszystkich kół
składu (jechałem za nim). No tak, najpierw wymusił, a teraz jeszcze
będzie pokazywał kto jest panem na drodze... Na Al. Krakowskiej przy
zjeździe na 1-go Sierpnia obdarte dwa boki - jakiś Chrysler Van i
Renault (tyż VAN). Kawałki listew itd. - niemniej kierowcy podają sobię
ręce i się rozjeżdżają. Wracam z Instalatorów. Na skrzyżowaniu Al.
Krakowskiej z Hynka (ja w lewo) meksyk, jak zwykle. Mam zielone,
czekam aż jakiś Tirek w końcu zjedzie ze skrzyżowania. Zjechał, ruszam
(światło zielone dla mnie pali się juz dawno), a tu debil w P206 Husky
wjeżdża prostu przede mnie z lewej strony. Na nic światła, na nic sygnał...
Udało się zatrzymać ~3cm mój przód od jego boku w okolicach przedniego
zderzaka... Udało mi się skręcić w lewo w Hynka i stanąć na pole position
przed zjazdem ze skrzyżowania (środkowy pas bez przeszkód prowadzący już
bezproblemowo do końca wiaduktu. Ale nic to - jedna zmiana świateł -
dwa Tiry blokują zjazd skutecznie. Druga zmiana - znów dwa Tiry, tylko
drugi trochę inteligentniej odbija na pas do ruchu na wprost i trochę
luzuje miejsce. Nie ma tak dobrze - w dziurę na czerwonym pakuje się
gostek hieną - otwarte szyby, lecą różne teksty (nie moje), zaczyna się
cofać... Trzecia zmiana - znów Tir - tym razem udaje się nam jakoś go
ominąć za naczepą i szczęśliwie jesteśmy na Hynka za wiaduktem.
Jakoś się udaje przedostać na Puławską (Marynarska/Postępu/Bokserska/
Kłobucka/Poleczki) ze Sprinterem na zderzaku, który próbował wymusić
na swoim czerwonym ze strzałką przy skręcie z Cybernetyki w Postępu.
Na Puławskiej paru debili przejeżdża na czerwonym (standard), a ja mam
dodatkowo hamowanie z piskiem, ponieważ jakiś debil w MB 307 (stan
techniczny...) za punkt honoru uznał jazdę szlaczkiem pomiędzy pasami
trochę szybciej niż reszta.

Jak dla mnie, troche dużo tego wszystkiego - rozbroił mnie trochę
taksiarz, który najpierw próbował bez kierunku wymusić na Marynarskiej
(w sposób dość nerwowy go wpusciłem), który o dziwo przeprosił i ładnie
podziękował. Jeszcze niedawno twierdziłem, że sytuacja się poprawia -
po ostanim okresie mam wrażenie, że sroga zima spowodowała wylęg
jakichś dziwnych zachowań osobniczych. Pomijam setki drobnych wykroczeń.
Radiowozu nie widziałem _żadnego_.

Mam wrażenie, że ostatnio występuje jakaś eskalacja agresji oraz braku
poszanowania przepisów w ruchu drogowym. Moja żona twierdzi to samo.
Do niedawna obserwowałem takie zachowania w piątki - teraz cały tydzień.

Jestem w tym odosobniony, czy nie?


Źródło: topranking.pl/1609/wyscig,szczurow,dlugawe.php


Temat: Jazda za ciężarówką
Hej!

"Alex81" <a13@gmail.comnapisał w wiadomości
 

YJeżeli przez małą ciężarówkę rozumiesz np. Sprintera 2.9TD to na pusto
zostawi daleko z tyłu chyba większość osobówek ;)

Y
Jakiś czas temu widziałem we Wrocku, jak sie dwa ciągniki siodłowe ganiały
w nocy. Spod świateł miały naprawdę całkiem fajne odejście.


Źródło: topranking.pl/1602/jazda,za,ciezarowka.php


Temat: Śledzenie pojazdów
to może podasz choć jeden sens płacenia
Yza to cudo ? bo jeśli ktoś ma zapłacone ac, to po co mu wiedzieć, że jego
ukradzione auto właśnie wyjechało poza terytorium prawa, czyli np. w dowolną
stronę na wschód ? (pse Pana - Pana auto właśnie znikło z radara na wschód
od
kjewa)

Y
Pan z firmy nie dopowiedzial , ze to urzadzenie wspolpracuje z
immobilizerem. A w centrali systemu rejestruje sie dozwolony obszar
uzytkowania pojazdu. I mozna ten obszar zdefiniowac juz np. na 50 km od
granicy. A wrecz okreslic wo0jewodztwa, trasy , dozwolone.
System sygnalizacji np. Eutelsat , moze zygnalizowac przekraczanie tych
obszarow, podajac aktualna predkosc pojazdu i inne informacje z
komputera.
Bardziej zaanwansowane systemy moga wlaczyc immobilizer, gdy samochod
stoi , lub sygnalizowac awarie, zmuszajaca kierowce do zatrzymania sie.
I to moze sie dziac na dlugo przed przekroczeniem granicy, zatem system
jest skuteczny.
Poza tym trucki , ciagniki siodlowe przewoze ladunki o znacznej wartosci
i tam system satelitarnego sledzenia ( d. Euteltruck) jest bardzo
popularny i stosunkowy tani.
A celem jest i ochrona pojazdu i ochrona ladunku.
Jacek
i teraz musi odczekać minimum miesiąc aby dostać swoje
Yodszkodowanie ?
Myślę, że ze względu na zatajone koszty, nie stać na to urządzenie kogoś
kogo nie stać na ac, więc jakby nie widzę zainteresowania nikogo poza
ubezpieczycielami, a oni jakby nie palą się do znaczących obniżek za
posiadanie owego czynnika :-) (bo i tak suma zniżek nie może być większa niż
...)

Y

Źródło: topranking.pl/1629/sledzenie,pojazdow.php


Temat: jak "za dawnych czasow"

YHekate wrote:
| Defilada - przypadkowo wpakowałem się w odcinek, gdzie transportery
| i
| dwa rodzaje czołgów miały swój transport (ciagniki siodłowe) -
| pomiędzy Gagarina i Chełmską
Zartujesz! To było pod moim domem!?
Ale jaja! :))

Y
Więc mieszkasz gdzieś w okolicach parku przy Promenada.... ;)


Źródło: topranking.pl/1094/jak,za,dawnych,czasow.php


Temat: SZMOCHÓD W FIRMIE
LEASING NOWYCH I UŻYWANYCH SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH, CIĄGNIKI SIODŁOWE,
AUTOBUSY, WÓZKI WIDŁOWE, LINIE TECHNOLOGICZNE, MASZYNY I URZĄDZENIA,
KOMPUTERY I WYPOSAŻENIE BIUROWE I INNE ŚRODKI TRWAŁE W POTRZEBNE DLA W
TWOJEJ FIRMIE

KORZYSTNE WARUNKI, UPROSZCZONE PROCEDURY,
DARADZTWO FINANSOWE.
Tel. 0 604 443 216
e-mail: klaus@poczta.wprost.pl


Źródło: topranking.pl/1621/szmochod,w,firmie.php


Temat: A4 Katowice w liczbach.
Mialem okazje pracowac wczoraj przy pomiarach ruchu na autostradzie A4 w
godzinach 6-18.
Punkt - praktycznie przyautostradowe serce Slaska, stacja BP przy CH "3
Stawy", pas w kierunku Krakowa.
Ponizej, w ramach ciekawostki, wyniki calej akcji.

(legenda: 1-samochody osobowe i mikrobusy; 2-lekkie samochody ciezarowe
[furgonetki]; 3-ciezarowki bez przyczepy, auta specjalne, ciagniki siodlowe
bez naczep; 4-ciezarowki z przyczepami, TIR-y)

godzina 6-7: 1-1635; 2-130; 3-155; 4-198
godzina 7-8: 1-2564; 2-155; 3-200; 4-231
godzina 8-9: 1-2821; 2-210; 3-255; 4-246
godzina 9-10: 1-2500; 2-359; 3-128; 4-238
godzina 10-11: 1-3450; 2-221; 3-121; 4-219
godzina 11-12: 1-1843; 2-237; 3-108; 4-355
godzina 12-13: 1-2186; 2-259; 3-151; 4-285
godzina 13-14: 1-2216; 2-170; 3-205; 4-227
godzina 14-15: 1-3093; 2-180; 3-200; 4-225
godzina 15-16: 1-3694; 2-150; 3-170; 4-233
godzina 16-17: 1-3108; 2-266; 3-99; 4-238
godzina 17-18: 1-2786; 2-188; 3-100; 4-250

W sumie przez te 12 godzin przejechalo:
1-31887 (srednio 2657,25/h)
2-2525 (srednio 210,42/h)
3-1892 (srednio 157,67/h)
4-2945 (srednio 245,42/h)


Źródło: topranking.pl/1604/a4,katowice,w,liczbach.php


Temat: A propos mafii samochodowej

Użytkownik DeStroyer <destro@reset.com.plw wiadomości
do grup dyskusyjnych
napisał:8icvlh$qn@aquarius.webcorp.com.pl...

YCzy ktos moze mi sensownie wytlumaczyc, jak to sie stalo
ze "pazerna mafia producentow ciezarowek" (cytat z pewnego
postu) wziela gore nad "pazerna mafia kolejarzy i
producentow
taboru kolejowego"?

Y
Na początku lat 70-tych w/w mafia doprowadziła na forum
międzynarodowym do zawarcia konwencji celnej TIR celem
ułatwienia przewozów towarowych pojazdami drogowymi. Rząd
PRL podpisał tę konwencję w 1975r i od tej pory ruszyła na
polskie, nie przygotowane do tego drogi lawina ciężarówek ze
znakiem TIR. Początkowo pojazdy te mogły poruszać się tylko
wyznaczonymi trasami, a więc dewastowane były tylko niektóre
drogi. Na początku lat 90-tych doprowadzono do upadku
polskich producentów ciężarówek i na drogach w całym kraju
zaczęły dominować ciężkie ciągniki siodłowe, które w ciągu
kilku lat zniszczyły większość dróg tworząc tzw. koleiny.
Niedawno, przy okazji remontu mostu w Górze Kalwarii,
usuwano koleiny na kilkukilometrowym odcinku dojazdowym
do tego mostu. Można było zorientować się w skali i kosztach
tych robót. Niestety koszty te ponosi całe opodatkowane
społeczeństwo a nie ci, którzy zdewastowali drogi !

Czemu wiec producenci lokomotyw i
Ykolejarze sa tak slabi, ze nie moga zwyciezyc? Gdzie tkwi

Y
problem?

Bo rząd, który powinien działać w interesie
ogólnospołecznym, stworzył warunki do żerowania różnych
układów mafijnych na koszt społeczeństwa. Przecież każdy
widzi na codzień, jakie utrudnienia i zagrożenia w ruchu
drogowym stwarzają te liczne ciężarówki i ciągniki siodłowe.
Przynajmniej 80% tych pojazdów można byłoby wyeliminować z
naszych dróg, gdyby przewożone w nich ładunki przejęła
kolej. Nie widzę tu problemów technicznych. Potrzebne są
tylko odpowiednie decyzje podatkowe i administracyjne.
Niestety kolejne rządy w Polsce nie są zainteresowane zmianą
tej sytuacji, bo nie odczuwają na sobie silniejszego nacisku
opinii publicznej.
Przez wiele ostatnich lat manipulowano świadomością
społeczną tak skutecznie, że obecnie duża część Polaków wie
o miliardowych stratach przynoszonych przez PKP, natomiast
nic nie wie o znacznie większych stratach powstających na
polskich drogach. Jeżeli w Polsce istnieje jeszcze jakieś
lobby kolejowe, to powinno ono przede wszystkim uświadomić
społeczeństwu ten stan rzeczy, żeby pozyskać szerokie
poparcie społeczne dla swojej działalności na rzecz sanacji
kolei.

YCzy przypadkiem ta "mafia samochodowa" to nie sa tacy
"Zydzi i masoni" milosnikow kolejnictwa? ;)))))

Y
Może Szanowny zechce wyrazić jaśniej swoją myśl zawartą w
tym pokracznym pytaniu.

zgred I


Źródło: topranking.pl/1571/a,propos,mafii,samochodowej.php